Kritikus fordulópontok – Rákészülés a 2026-ra!

2025. november 26. Publicis Székház

Mondovics Péter

Mastercard

Magyarország

    Mondovics Péter

2000 óta dolgozom, főként digitális marketingben. Jelenleg a Mastercardnál a cyber security és kereskedői kapcsolatokért felelős marketing területek tartoznak hozzám, de előtte építettem piacteret, lojalitás rendszert, zenei programot, eSport rendezvényeket – szóval egy csomó olyan dolgot, amiben a fizetés fontos szerepet játszik és közel áll a szívemhez. Emellett tanítok a UI Academy-n, ahol a jövő UI/UX szakembereit képezzük. 3 gyermekem van, hobbim a zenelés és a fotózás.

2025. november 26.

14:25–15:10
Mérések és a valóság

A kutatások megfelelő értelmezése.

Csermely Ákos (Magyarország, Digital Hungary), Mondovics Péter (Magyarország, Mastercard), Perjés Tamás (Magyarország, Kantar Hoffmann), Szinai Ádám (Magyarország, CIB Bank), Horváth Rita (Magyarország, Publicis Groupe Hungary), FMCG képviselője (Magyarország)
18:30–19:20
The Big Screen!

Hogyan szeretek, szeretnék hirdetni?

Csermely Ákos (Magyarország, Digital Hungary), Kiss Ágota (Magyarország), Mondovics Péter (Magyarország, Mastercard), Juhász Diána (Magyarország, Lounge Group), Major Helga (Magyarország, Publicis Groupe Hungary), Barta Attila (Magyarország, Magyar Telekom), Blaumann Debóra (Magyarország, Erste Bank Hungary)