A The Big Screen – Hol és mivel hirdessünk a digitális térben és miért pont ott?
    2025. november 26.
                
                    szerda
                
            
                    
                    
                            15:15–15:30
                    
                
                The Big Screen!
            – Hogyan változott meg a hazai marketingpiac az elmúlt években? Milyen feladatok elé állítja ez a változás a
hirdetőket, cégvezetőket és a marketing szakembereket?
– Lehet-e élni, üzletelni, kereskedni, kommunikálni kizárólag a digitális térben?
– Hol hirdetnek a különböző termékkategóriák? (FMCG, OTC, szolgáltatások, tartós fogyasztási cikkek, prémium
termékek, nagy értékű termékek, prémium termékek,
– Milyen vásárlói kosárral rendelkeznek a különböző korcsoportok és hol lehet őket leginkább elérni?
– Milyen hatása és befolyásolási képessége lehet az egyes digitális hirdetési eszközöknek?
– Milyen szempontokat érdemes figyelembe venni az egyes hirdetési eszközök kiválasztásánál?
– Hogyan érdemes felépíteni egy digitális kampányt, milyen anomáliákkal találkozhatunk a tervezéskor?
    
    
    
hirdetőket, cégvezetőket és a marketing szakembereket?
– Lehet-e élni, üzletelni, kereskedni, kommunikálni kizárólag a digitális térben?
– Hol hirdetnek a különböző termékkategóriák? (FMCG, OTC, szolgáltatások, tartós fogyasztási cikkek, prémium
termékek, nagy értékű termékek, prémium termékek,
– Milyen vásárlói kosárral rendelkeznek a különböző korcsoportok és hol lehet őket leginkább elérni?
– Milyen hatása és befolyásolási képessége lehet az egyes digitális hirdetési eszközöknek?
– Milyen szempontokat érdemes figyelembe venni az egyes hirdetési eszközök kiválasztásánál?
– Hogyan érdemes felépíteni egy digitális kampányt, milyen anomáliákkal találkozhatunk a tervezéskor?