Kritikus fordulópontok – Rákészülés a 2026-ra!

2025. november 26. Publicis Székház

A The Big Screen – Hol és mivel hirdessünk a digitális térben és miért pont ott?

2025. november 26.
szerda
15:15–15:30
The Big Screen!
Megnézem a programban
– Hogyan változott meg a hazai marketingpiac az elmúlt években? Milyen feladatok elé állítja ez a változás a
hirdetőket, cégvezetőket és a marketing szakembereket?
– Lehet-e élni, üzletelni, kereskedni, kommunikálni kizárólag a digitális térben?
– Hol hirdetnek a különböző termékkategóriák? (FMCG, OTC, szolgáltatások, tartós fogyasztási cikkek, prémium
termékek, nagy értékű termékek, prémium termékek,
– Milyen vásárlói kosárral rendelkeznek a különböző korcsoportok és hol lehet őket leginkább elérni?
– Milyen hatása és befolyásolási képessége lehet az egyes digitális hirdetési eszközöknek?
– Milyen szempontokat érdemes figyelembe venni az egyes hirdetési eszközök kiválasztásánál?
– Hogyan érdemes felépíteni egy digitális kampányt, milyen anomáliákkal találkozhatunk a tervezéskor?

előadó

    Csermely Ákos
Csermely Ákos

Digital Hungary

Magyarország