Kritikus fordulópontok – Rákészülés a 2026-ra!

2025. november 26. Publicis Székház

Perjés Tamás

Kantar Hoffmann

Magyarország

    Perjés Tamás

Huszonkét éve foglalkozom médiakutatással. A Szonda Ipsos-ban kutatóként kezdtem, majd az Ipsosban a közép-kelet európai térség üzletfejlesztési igazgatójaként dolgoztam. Ezt követően csatlakoztam a Kantar csoporthoz a világ legnagyobb médiakutató ügynökségéhez. Közönségmérésekkel és speciális tartalom és sales support vizsgálatokkal foglalkozom. Felsőoktatási intézményekben óraadó vagyok.

2025. november 26.

14:25–15:10
Mérések és a valóság

A kutatások megfelelő értelmezése.

Csermely Ákos (Magyarország, Digital Hungary), Mondovics Péter (Magyarország, Mastercard), Perjés Tamás (Magyarország, Kantar Hoffmann), Szinai Ádám (Magyarország, CIB Bank), Horváth Rita (Magyarország, Publicis Groupe Hungary), FMCG képviselője (Magyarország)