Kritikus fordulópontok – Rákészülés a 2026-ra!

2025. november 26. Publicis Székház

Major Helga

Publicis Groupe Hungary

Magyarország

    Major Helga

Major Helga stratégiai vezető több mint 25 éves szakmai tapasztalattal a Publicis Groupe Hungary Média divíziójának stratégiai igazgatója. Pályafutása során PR- és médiügynökségi területen egyaránt dolgozott így átfogó szemlélettel közelíti meg a hatékony insight-alapú marketingstratégiák kidolgozását. Számos iparágban szerzett tapasztalatot többek között a gyógyszeripar FMCG kiskereskedelem és szépségipar területén olyan ügyfelek számára mint a Disney a Visa a Sanofi vagy az Essity. Munkájának középpontjában mindig a fogyasztói insight és az üzleti eredmény összekapcsolása áll. Mindig nyitott előretekintő gondolkodású szakember akit az emberek megértésének vágya és olyan stratégiák kidolgozása hajt amelyek valódi változást hoznak.

2025. november 26.

18:30–19:20
The Big Screen!

Hogyan szeretek, szeretnék hirdetni?

Csermely Ákos (Magyarország, Digital Hungary), Kiss Ágota (Magyarország), Mondovics Péter (Magyarország, Mastercard), Juhász Diána (Magyarország, Lounge Group), Major Helga (Magyarország, Publicis Groupe Hungary), Barta Attila (Magyarország, Magyar Telekom), Blaumann Debóra (Magyarország, Erste Bank Hungary)