Kritikus fordulópontok – Rákészülés a 2026-ra!

2025. november 26. Publicis Székház

Kiss Ágota

Magyarország

    Kiss Ágota

Kiss Ágota, social media szakértő

Szakmai pályafutását az Edelman New York-i irodájában kezdte, ahol ösztöndíjasként egy évet töltött, és többek között a Heineken, a Chevron és az American Lung Association márkákon dolgozva szerzett tapasztalatot. Hazatérve a Magyar Telekom social csapatához csatlakozott, ahol több díjnyertes kampánynak volt tevékeny részese. A Telekom után a Budapest 2024 Olimpiai és Paralimpiai Pályázat közösségi kommunikációjáért felelt, majd a Magyar Turisztikai Ügynökség digitális kommunikációs főosztályvezető-helyetteseként a magyar és nemzetközi közönséghez szóló közösségi kommunikációt és csapatot vezette. Ezt követően az ügynökségi oldalon próbálta ki magát, előbb az Uniomedia social media directoraként, majd a HD Group tartalomgyártási vezetőjeként. 2020 őszén visszatért az ügyféloldalra, a GRÁNIT Bank marketing osztályvezetőjeként. 2022 és 2025 októbere között az ACG social media és content csapatát vezette.

2025. november 26.

Szervezés alatt (Magyarország), Kiss Ágota (Magyarország), Kemény Dávid (Magyarország, Kifli.hu), Juhász Diána (Magyarország, Lounge Group), Jánosi Péter (Magyarország, Ringier Hungary), Kovács Péter (Magyarország, YouTube), Horváth Tamás (Magyarország, Adaptive Media / Teads), Vámos Viktor (Magyarország, Addig Digital Advertising), Farkas Dániel (Magyarország, Star Network Influenszer Ügynökség), Atmedia képviselője (Magyarország)
18:30–19:20
The Big Screen!

Hogyan szeretek, szeretnék hirdetni?

Csermely Ákos (Magyarország, Digital Hungary), Kiss Ágota (Magyarország), Mondovics Péter (Magyarország, Mastercard), Juhász Diána (Magyarország, Lounge Group), Major Helga (Magyarország, Publicis Groupe Hungary), Barta Attila (Magyarország, Magyar Telekom), Blaumann Debóra (Magyarország, Erste Bank Hungary)