Kritikus fordulópontok – Rákészülés a 2026-ra!

2025. november 26. Publicis Székház

Horváth Rita

Publicis Groupe Hungary

Magyarország

    Horváth Rita

Chief Media Officer-ként a Starcom, a Zenith és a Performics médiaügynökségi márkákat vezetem Magyarországon. 80 fős csapatot irányítok, médiastratégia-fejlesztési és médiatervezési feladatokat látunk el ügyfeleink számára, ezen kívül foglalkozunk még médiavásárlással, performance médiával, valamint adat- és technológiai megoldásokkal. Pályafutásom során szakértelmet szereztem különböző területeken, mint például médiastratégia, média tervezés, digitális média, performance média, ügyfélszolgálat, tárgyalás és vezetés. Szeretem a kihívásokat és mindig keresem az új, áttörő megoldásokat, ötleteket. Nyitott, kommunikatív és innovatív ember vagyok. Tehetségem és munkafegyelmem nagy tiszteletet vívott ki mind az ügyfelek, mind a kollégák körében.

2025. november 26.

14:25–15:10
Mérések és a valóság

A kutatások megfelelő értelmezése.

Csermely Ákos (Magyarország, Digital Hungary), Mondovics Péter (Magyarország, Mastercard), Perjés Tamás (Magyarország, Kantar Hoffmann), Szinai Ádám (Magyarország, CIB Bank), Horváth Rita (Magyarország, Publicis Groupe Hungary), FMCG képviselője (Magyarország)